Thursday, March 17, 2011

KMK a.k.a Kedah Matriculasi Kedah =)





Sebenarnye, tak tahu nak tulis ape.. but this is the only sentence that i wanna say out loud..

Rindu Anda Semua.! 

Even though i masuk KMK hanye sekejap, i think its only 3 months ke? or maybe 2 months.. sekejapkan? but dalam mase tu banyak jugak i've made some friends, tak de la banyak sangat but boleh laa.. =) 
i missed all of them.. Tak de la semua, just those yang i kenal..

MY :
  •  lecturers (in kuliah and also dalam tutorial)
  •  classmate, 
  •  kuliah mate,
  •  bedroom-mate, ( joey n wani klate )
  • bedroom depan mate..
  • tennis mate, 
  • selalu keluar makan mate, (wani a.k.a my geng-mate dari form4 till now =)
  •  "Hi" mate ( she's a girl that bile kiteorang terserempak mesti lambai and hi to each other, i didnt even get to ask her name ), 
  • Smile mate 
  • g kuliah sekali mate
  • g makan sekali mate. 
  • sharing duit untuk washing machine mate! (shidah =)
  • ponteng kelas mate... opps!
  • keluar matric senyap-senyap mate.
  • keluar g pasar malam dekat changloon mate.
  • study group mate.
  • chemistry group mate
  • biology group mate
  • and not forgotten my sengal mate! raudhah =) 
RINDU KORANG.! =)


"tringat memori lalu~
kita berdua~
shati sjiwa~
xwat keja~
hua3~"
written by Raudhah Ahmad Shaupi

this is me time kelas english =) tekun aite?? =D

keadaan kelasku.. baik je semua bace buku =) tak silap baru lepas kene marah sebab tak dapat jawab =S

my tutorial mate. 

and again my tutorial plus kuliah mate.

kuliah and tutorial mate gak

setengah kuliah mate, and setengah tutorial mate and of course kuliah mate gak 

my tutorial mate =)

and again my tutorial mate.

time kuliah chemistry with lecture Hisyam. (cute kot!)

keadaan di kuliah = tidur, sembang, tekun.. etc

and again di kuliah

same here. time kuliah 

if you look carefully the girl with free hair (Siamese) she's really hot. mmg cantik kot that girl! 

the girl with orange baju kurung, she's my tennis mate in fact my tennis partner =)

my tutorial mate. 



kuliah mate

tutorial mate. the blurr girl =P

me - ika - raudhah

atikah - me - raudhah 

jaja - me

tiara (my tutorial mate with cute voice =) - ika - me 

the girl with black scarf is my tennis mate but she's the opponent - the girl with white scarf is my kuliah mate (she's really cute!) - the boy kuliah mate i guess but don't really know him

my pasar malam mate + my geng mate time sekolah menengah dulu

my bedroom mate (-_~)

wani my geng mate plus my everything huhu

shidah!, she's my sharing money untuk washing machine mate =) plus my mate time UK dlu.. eventhough we're not same kos but we went to kuliah together every morning and eat together =)

there she is!. cute! but sorry guys die sudah berpunya =)

my study group mate plus my ex-school mate

biology group mate

dalam kelas biology.


the kelatanese - KL'nese kot.









my tutorial mates.

shikin - me 

caughted! copying..
akibat tak buat homework. -tiru jangan tak tiru. 

sampai ke atas nie pun jadi la (untuk tiru) =P


the only boyz in our tutorial

time kuliah mathematic. our beloved, sempoi lecture

my sengal mate! =P
raudhah.

chemistry.

jaja - my chemistry group mate.

raudhah, buat ape ntah tu maen-maen tol =P

tada! my chemistry group. 5 of them actually (raudhah, me, jaja, fathin and ika)

lab coat yang besar. 



my turn untuk buat pulak.



when there's gap between our schedule, di sini laa kiteorg lepak =)

my best pal plus sengal gile mate =P

and again tiru ar tu =P



after tiru, you should try and paham in case lecturer tanye kan =P

this is after the merentas desa, 

ponteng mate =S

our stadium i mean padang

H1P8 mate a.k.a my tutorial mate =)



here it is! KMK view from my room .nice aite?

the yellow bangunan is the library.

7 comments:

me_raudhah said...
This comment has been removed by the author.
me_raudhah said...

asal aku je sngal eh?bru nk pji sweet..xjd2..=p

shyda said...

tak abis2 dia punye cikgu hisham kesayangan dia. haha. tapi takde gmbr die ek. syg jek. dia dah pindah tau qilah. die pindah ke matrik selangor. huhu. dulu mse sem 2, die lecturer kuliah shida. patut la qilah ske. die mmg sempoi la. haha.

sume bnde die jadi kan mate. share duit basuh bju same2. haha. besh! sabun pun kite kongsi. tp serious rindu la. g kelas n mkn sme2. walaupun lain course kan. ;)

bagus qilah. dah bg warning sudah berpunye awal2. hahaha.. takyah la bg warning sgt.

'alia aqilah said...

raudhah - haha saje je nk kenekan ko :P syg ko~~ haha

'alia aqilah said...

shyda - hee~ aqilah setia tau :P eh ye ke? wahh tidak! bru je cadang nk buat2 jumpe cikgu lain mn thu t'jumpe cikgu hisham hehe.. see, ntah2 shyda pun terpikat pe uhuh..

tol3, rindu nk share duit gune machine ngn sabun basuh huhu.. tol3, rindu nk turun tangge g kelas n mkn haha

erk hee~ saje nnti hakim marah kang kalau tak warning awal2 :P

me_raudhah said...

tgk..sngal2 aku pn ko syg gak kn..ok la aku akn cba tgkatkn kesengaln demi ko..isheteru~

'alia aqilah said...

haha itu la sbb aku syg ko ;)
keep up ur sengalan tu ye huhu