Monday, June 27, 2011

Bakal Pasangan =)

Orang kata pasangan kita mesti or lebih kurang opposite daripada kite kan?



So in my case, yang kekawan saya selalu describe is..

jeng

jeng

jeng..


  • Lelaki yang berSASTERA.. 
Macam cikgu Bahasa Melayu, Lawyer and etc.. anything tapi yang Bahasa melayu dia baku.. or BM dia dapat A+++++ la kot...sebab saya sangat laa tak terer BM, cakap Bahasa melayu pun upside down.. as i really donno that many vocabulary ..


  • PENYABAR-1.. bila saya tengah bercakap =) 
saya bila bercakap agak lambat not gagap!. but just lambat because while bercakap saya akan berfikir patut cakap ke tidak or saya tengah susun ayat even though saya dah start bercakap.. 
Nama pun aqilah yang bermaksud "fikiran" thats why i love berfikir =)
and another one, i dont really know that many vocabulary so sometimes when im talking i have to search a word which has the same meaning in my head (which theres not that much vocabulary in the first place)

  • PENYABAR-2 .. bila "dia" bercakap dengan saya =)
you have to repeat it more than twice, then baru saya faham.. its not that im stupid but its because i like to imagine it while you're talking.. and if i still cant imagine it that is why i'll ask you to repeat and repeat it again until i get what you mean  =).. 
dan sometimes lepas "dia" bercakap, si "dia" perlu terangkan balik ape yang dimaksudkannya tu lol.. as i said before, i donno that MANY vocabulary..


  • Peramah/ talkative
Sebab saya ni tak berapa peramah sangat not sombong or anything its just i donno how to start the conversation when it comes to making friend.. =) but once you really know me, you'll know who i am =P. 


  • Matured
Orang cakap saya ni childish. 
one because i LOVE cartoons, 
second im not serious when doing something, 
third i like to tease people when im bored.. 



  • Have LOUD voice
untuk sesiapa yang tidak pernah bercakap dengan saya, suara saya sangat la kecil.. 
bak kata kawan-kawan saya "orang yang duduk tepi saya pun tak dengar bila saya bercakap or disuruh baca"..
even though saya rasa suara saya dah cukup besar.. =S


  • Tak tidur banyak.
Seriously, saya tidur sangat la banyak so harap-harap bakal pasangan saya tak tidur banyak hee~ =)



  • Tidak mudah percaya. 
It is because saya sangat la mudah terpercaya.. 



  • who knows to joke around
i dont think i know how to joke around, and also because i like a guy who have sense of humor.. dan yang suka buat stupid jokes which one of my favourite =D



  • PENJIMAT
saya agak shopaholics when it comes to clothes.. especially when tengah sales. =S



well i think thats all i can remember of.. if you have anything else to add just cakap je.. because you know me better ;) so chou. =)

No comments: