Monday, November 1, 2010

Kuliah aqilah kuliah.. study aqilah study!

  ooohh tidak!!
pesal la malas sangat nak ke kuliah nii?? please somebody do sumfin with me!!
malam punye la semangat nak kuliah untuk esok hari, last-last ke kuliah dalam mimpi je.. 
aigoo! what happen to the old me?? the old me? eh same je kot tahun lepas pun malas gak nak ke kuliah.. :-s
maybe this year lebih advance tak ke kuliah.. tahun lepas boleh la gak sehari dalam seminggu tu tak ke kuliah but this year nak dikatekan dalam seminggu tu sehari je ke kuliah.. WTF?? really need this lazy *** going.. oopps sorry termencarut lak~ biaselah tengah geram dengan diri sendiri tak ke kuliah la katekan =) .. help me somebody anybody!! 

 Dah lah tak ke kuliah, dekat rumah pun buku tak terbuke gak.. ini memang malas tahap malas ni.. kononnye sebab tak ke kuliah nak la tebus rasa salah untuk study lebih banyak.. tapi sekarang tengah berfacebook lak, walaupun tak de orang pun yang tengah online facebook buat mase sekarang.. syaitan ni memang jahat dan sangat pandai menghasut orang.. aku benci ko syaitan! g la hasut orang lain!!.. jangan hasut aku..!! 

 Ummi and baba send me here to study and be a successful dentistry not to be a lazy *** like now..
Macam mane nak change myself? im so annoyed with myself.. for banyak kali nasihat diri sendiri but still the same old me.. really need something untuk naikkan semangat i untuk ke kuliah.. what should i do? otoke'?? 
study pun tak nak, at least kalau tak ke kuliah study pun okay la.. but nie tidak duduk atas katil laptop atas badan typing.. seriously really need something to get away from this habits.. nanti time exam baru la nak kalut, nyesal tak bis nanti.! 


 ape-ape pun, please somebody or anybody give me some advice not to skip classes again and also study everyday non-stop.. 


"Ya Allah Ya Tuhanku, jauhilah hambamu yang hina ini daripada hasutan syaitan jahanam.. jauhilah hambamu ini dari kemalasan yang melampau.. kuatkanlah keimananku, kuatankanlah hambamu ini untuk melawan dengan hasutan syaitan jahanam, kuatkanlah hambamu ini untuk menghadapi cabaranmu .. Ya Allah.."


"aqilah study aqilah!"

No comments: